(obowiązujący od dnia 01.06.2024 r.)
aktualizacja z dnia 08.07.2024 r.
REGULAMIN FIT FUN CLUB
Regulamin określa prawa i obowiązki osób korzystających z
usług Fit Fun Club w Słupcy. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 01.06.2024
r. i zastępuje dotychczasowe brzmienie Regulaminu Fit Fun Club.
§ 1. Definicje
Przez pojęcia (pisane z małej lub wielkiej litery) użyte w
niniejszym Regulaminie rozumie się:
1) Członek Klubu – osoba, która korzysta z usług Fit
Fun Club oraz wykupiła Karnet;
2) Nowy Klient – osoba nie będąca Członkiem Klubu lub osoba, która
korzysta z usług Klubu po raz pierwszy;
3) Klient – Członek Klubu, Nowy Klient, osoba korzystająca z wejścia
jednorazowego uprawniającego do korzystania z usług Klubu, osoba korzystająca z
programów partnerskich akceptowanych przez Właściciela. Klientem może być tylko
osoba pełnoletnia lub niepełnoletnia, która ukończyła 15 lat posiadająca
pisemną zgodę swojego przedstawiciela ustawowego na korzystanie z usług Klubu
oraz jego oświadczenie o wzięciu pełnej odpowiedzialności za osobę
niepełnoletnią.
4) Klub – Fit Fun Club
5) Placówka Klubu–miejsce, w którym świadczone są usługi Klubu.
6) Strona internetowa – strona internetowa o adresie: www.fitfunclub.pl
7) Panel Klienta–system teleinformatyczny służący do obsługi Klientów
dostępny poprzez użycie sprzętu typu: komputer, tablet lub telefon za
pośrednictwem strony internetowej lub poprzez Aplikację mobilną.
8) Wejście jednorazowe -uprawnienie do skorzystania z usług fitness i
innych zajęć zorganizowanych znajdujących się w ofercie Klubu oraz dostępu do
siłowni w terminie wybranym podczas zakupu tego Wejścia (termin ważności
Wejścia jednorazowego), przy czym po wyjściu z Klubu ponowne wejście nie jest możliwe
na podstawie tego samego Wejścia jednorazowego.
9) Okres rozliczeniowy – okres, za który dokonywane są rozliczenia
zobowiązań wobec Właściciela z tytułu świadczonych usług;
10) Opiekun Prawny – osoba sprawująca władzę rodzicielską lub z innego
tytułu sprawująca opiekę nad Klientem, który nie ukończył 18 roku życia lub
jest częściowo ubezwłasnowolniony pomimo ukończenia.
11) Właściciel – Chemical Worldwide Business S.A. z siedzibą w Słupcy,
ul. Wspólna 6, 62-400 Słupca, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego
Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Poznań Nowe Miasto i
Wilda, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS:
0000336592 ,NIP: 6671647884, kapitał zakładowy: 100 000 złotych.
12) Aplikacja mobilna – dedykowane Fit Fun Club oprogramowanie,
działające na przenośnych urządzeniach elektronicznych typu smartfon lub tablet
(spełniających minimalne wymagania co do wersji systemu operacyjnego),
umożliwiające przetwarzanie i przechowywanie danych oraz umożliwiające Klientom
m.in. dokonywanie zapisów na zajęcia oraz wejście do Klubu poprzez
wygenerowanie Kodu QR, przy czym rozbudowa Aplikacji mobilnej o dodatkowe
funkcjonalności nie będzie stanowić zmiany Regulaminu.
13) Kod QR – umożliwiający wejście do Klubu unikatowy, jednorazowy,
kwadratowy kod graficzny generowany na indywidualnym koncie uprawnionego
Klienta za pośrednictwem Aplikacji mobilnej.
§ 2. Członkostwo
1. Klienci mogą korzystać z usług oferowanych przez Klub
wynikających z zakupionegoKarnetu lub Wejścia jednorazowego po dokonaniu
rejestracji a także na podstawie warunków akcji promocyjnych lub konkursowych,
bądź kodów rabatowych (w takim przypadku konieczność rejestracji, określają
warunki tych akcji).
2. Klient, który nie ukończył 18 roku życia lub jest częściowo
ubezwłasnowolniony pomimo ukończenia 18 roku życia, po rozpoczęciu procesu
rejestracji za pośrednictwem Panelu Klienta zobowiązany jest do przedłożenia
wypełnionego i podpisanego osobiście przez Opiekuna prawnego oświadczenia o
wyrażeniu przez niego zgody na korzystanie z wszelkich usług oferowanych przez
Klub, w tym na zakup Karnetów lub Wejść jednorazowych przez Klienta, który nie
ukończył 18 roku życia lub jest częściowo ubezwłasnowolniony oraz o ponoszeniu
przez niego odpowiedzialności za wszelkie szkody wyrządzone przez tego Klienta.
Oświadczenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym jest dostępne do pobrania na Stronie
internetowej lub w Klubie. W przypadku niedopełnienia powyższych wymagań nie
będzie możliwe korzystanie z usług Fit Fun Club przez Klienta, który nie
ukończył18 roku życia lub jest częściowo ubezwłasnowolniony.
3. Podstawą członkostwa w Klubie jest zakupiony przez Klienta Karnet. Z chwilą
zakupu Karnetu Klient nabywa członkostwo w Fit Fun Club i może korzystać z
oferowanych usług rekreacyjnych, sportowych w zakresie, jaki wynika z
zakupionego przez Klienta Karnetu.
4. Uprawnienia wynikające z Umowy zakupu Karnetu lub Wejścia jednorazowego
zapisywane są na Koncie Klienta w zakresie, jaki wynika z zakupionego przez
Klienta lub Nowego Klienta Karnetu lub Wejścia jednorazowego.
5. Okres obowiązywania Karnetu rozpoczyna się w dniu zakupu Karnetu przy
wykorzystaniu strony internetowej lub aplikacji mobilnej i kończy się po
upływie 30 dni od zakupu. Zakup wejścia jednorazowego upoważnia do skorzystania
z wygenerowanego kodu tylko raz.
6. Zarówno Nowy Klient jak i Członek Klubu mają obowiązek uiszczenia opłaty z
góry za wybrany przez siebie Karnet.
7. Osoba nie będąca Członkiem Klubu, chcąca skorzystać z usług Klubu na
podstawie Wejścia jednorazowego ma obowiązek uiścić należną opłatę z góry za
pośrednictwem Panelu Klienta, po uprzednim założeniu Konta Klienta.
8. Opłaty określone w Regulaminie uiszcza się we wskazanych formach płatności
przyjętych przez Właściciela.
9. Klub akceptuje programy partnerskie wyłącznie w razie podjęcia współpracy
Fit Fun Club z podmiotami oferującymi te programy i na zasadach wynikających z
umów zawartych pomiędzy Właścicielem Fit Fun Club a tymi podmiotami. Osoby
korzystające ze wskazanych w zdaniu pierwszym programów zobowiązane są do
przestrzegania niniejszego Regulaminu. Klub może na warunkach określonych w
umowie partnerskiej zbierać dane osobowe osób korzystających ze wskazanych w
zdaniu pierwszym programów w celu prawidłowej realizacji usług świadczonych
przez Fit Fun Club.
10. Nie ma możliwości zawieszenia zakupionych Karnetów oraz ich wykorzystania w
innym czasie.
§ 3. Zasady korzystania z usług Klubu, kary za
wprowadzenie osób nieuprawnionych
1. Z usług Klubu korzysta się na zasadach określonych w
niniejszym Regulaminie w zakresie wynikającym z zakupionego Karnetu lub
uiszczonej opłaty zgodnie z obowiązującym cennikiem usług, a także na podstawie
i w zakresie warunków akcji promocyjnych lub konkursowych organizowanych przez Właściciela,
bądź kodów rabatowych, po wypełnieniu formularzy rejestracyjnych z
wykorzystaniem Strony internetowej bądź za pomocą wygenerowanego za
pośrednictwem Aplikacji mobilnej kodu QR. Wejście do Klubu jest możliwe:
-poprzez wygenerowanie za pośrednictwem Aplikacji mobilnej kodu QR, przyłożenie
przez Klienta kodu QR do skanera, znajdującego się przy drzwiach oraz przejście
przez drzwi; albo
– w wyjątkowych przypadkach, tj. w przypadku problemów technicznych z wejściem
za pomocą kodu QR, Klient może wejść do Klubu wyłącznie w godzinach obecności
personelu Klubu po pozytywnym przejściu przeprowadzanej przez personel Klubu
weryfikacji tożsamości Klienta.
2. Niedopuszczalnym jest przechodzenie przez drzwi przez
więcej niż jedną osobę jednocześnie jak również wpuszczenie innych osób z
wykorzystaniem własnego kodu QR a także udostępnienie kodu QR osobom trzecim. W
przypadku wprowadzenia osoby nieuprawnionej (nieposiadającej wykupionego ważnego
karnetu lub jednorazowego wejścia) lub udostępnienie kodu QR osobie trzeciej
zostaną zastosowane KARY polegające na:
– zablokowaniu karnetu, który posiada osoba wprowadzająca nieuprawnioną/e
osobę/y lub udostępniająca swój kod QR innej/ym osobie/om,
– zastosowaniu kary pieniężnej w wysokości 100 zł za jedną wpuszczoną
nielegalnie osobę lub 100 zł za udostępnienie kodu QR jednej nieuprawnionej
osobie.
Ponowne wprowadzenie osoby nieuprawnionej spowoduje nałożenie blokady na
klienta i uniemożliwienie mu wykupienia karnetu a co za tym idzie korzystania z
klubu.
W celu prawidłowego świadczenia usług Klub może przetwarzać dane takie jak: w
przypadku Klientów korzystających z Wejść jednorazowych, warunków promocyjnych
lub konkursowych, a także Klientów korzystających z kart/programów
partnerskich: imię i nazwisko Klienta, adres e-mail oraz numer telefonu a w
przypadku pozostałych Klientów również adres zamieszkania i numer PESEL jeśli
Klient go posiada.
3. Zakupu usług oferowanych przez Klub dokonuje się przez Panel Klienta
dostępny za pośrednictwem strony internetowej lub po przekierowaniu z Aplikacji
mobilnej.
4. Klienci niebędący Członkami Klubu mogą korzystać z usług świadczonych w
Klubie na podstawie Wejść jednorazowych, warunków akcji promocyjnych lub
konkursowych, bądź kodów rabatowych i na zasadach w nich określonych.
5. Klienci korzystający z programów partnerskich akceptowanych przez
Właściciela mogą korzystać z usług Klubu na warunkach i w zakresie określonym w
umowach partnerskich oraz niniejszym Regulaminie. W przypadku Klientów
korzystających z programów partnerskich co do zasady wejście do Klubu jest możliwe
wyłącznie w godzinach, w których obecny jest Personel Klubu, po weryfikacji
tożsamości przez Personel Klubu, z zastrzeżeniem odmienności mogących wynikać z
umów partnerskich.
6. Osoby korzystające z w/w programów partnerskich zobowiązane są do
przestrzegania niniejszego Regulaminu.
7. Informacje o godzinach otwarcia Klubu oraz obecności w nich personelu Klubu
podawane są na Stronie internetowej oraz w Klubie. Klub może zostać zamknięty
na czas konieczny do przeprowadzenia niezbędnych remontów lub zabiegów
sanitarnych, usunięcia awarii, a także na podstawie decyzji stosownych władz, z
powodu siły wyższej oraz w innych uzasadnionych przypadkach. O konieczności zamknięcia
lub ograniczenia czasu świadczenia usług przez Klub Klient zostanie
powiadomiony z odpowiednim wyprzedzeniem. W sytuacjach nagłych o konieczności
zamknięcia Klubu Klient zostanie powiadomiony niezwłocznie.
8. Personel Klubu może dokonać weryfikacji wieku lub tożsamości Klienta z
okazanym przez Klienta dokumentem tożsamości w przypadku powzięcia
uzasadnionych wątpliwości odnośnie wieku lub tożsamości Klienta oraz
przedstawienia dowodu złożenia stosownego oświadczenia o którym mowa w § 2 pkt.
2. W przypadku, gdy w wyniku weryfikacji okaże się, że osoba przebywająca w
Placówce Klubu, której dotyczy weryfikacja, nie jest Klientem Personel Klubu
może nakazać opuszczenie placówki Klubu. Klub może również wypowiedzieć Karnet
w trybie natychmiastowym.
9. Z pomieszczeń i urządzeń Klubu Klient powinien korzystać zgodnie z ich
przeznaczeniem, z uwzględnieniem zasad określonych w niniejszym regulaminie,
jak również wynikających ze stosownych instrukcji bądź informacji znajdujących
się w Klubie lub podawanych ustnie przez personel Klubu. Klient powinien
wykonywać ćwiczenia na poszczególnych urządzeniach w sposób zgodny z
przeznaczeniem sprzętu, z instrukcjami zawartymi na sprzęcie, dostosowując
rodzaj i intensywność ćwiczeń do swoich możliwości i stanu zdrowia. Przy
korzystaniu ze sprzętu do ćwiczeń Klient powinien stosować się do wskazówek i
instrukcji personelu Klubu. Klient może w każdej chwili zwrócić się do
personelu Klubu, o ile personel Klubu jest dostępny, o udzielenie informacji na
temat sposobu korzystania z poszczególnych urządzeń. Klient, którego stan
zdrowia nie pozwala na wykonywanie ćwiczeń lub udział w zajęciach powinien
powstrzymać się od wykonywania ćwiczeń oraz udziału w tych zajęciach. Klub nie
ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z niestosowania się do postanowień
Regulaminu, niewłaściwego korzystania z urządzeń, niestosowania się do
wskazówek i instrukcji personelu Klubu oraz wykonywania ćwiczeń przez Klienta,
którego stan zdrowia nie pozwala na wykonywanie ćwiczeń.
10. Klient zobowiązany jest korzystać ze sprzętu i urządzeń znajdujących się w
Klubie wyłącznie w strefach przeznaczonych do korzystania z danego rodzaju
sprzętu i urządzeń. Zabrania się przenoszenia sprzętu lub urządzeń jak też ich
elementów w inne strefy niż określone przez Klub lub personel Klubu jak również
rzucania sprzętem innym niż obciążenia bumperowe oraz piłki.
11. Klient, po zakończeniu ćwiczeń jest zobowiązany do odłożenia sprzętu i
akcesoriów (np. hantle, sztangi, itd.) na odpowiednie miejsce, z zachowaniem
należytej ostrożności.
12. Urządzenia, sprzęt i akcesoria należy oczyścić/zdezynfekować po ich użyciu
za pomocą płynu i ręczników papierowych dostępnych w Klubie.
13. Wszelkie usterki i uszkodzenia sprzętu powinny być niezwłocznie zgłoszone
Personelowi Klubu. Zakazane jest korzystanie ze sprzętu, który uległ usterce
lub uszkodzeniu.
14. Pracownicy Klubu nie posiadają wykształcenia medycznego. W celu uzyskania
informacji o możliwości korzystania z usług Klubu w tym wykonywania
poszczególnych ćwiczeń bądź udział w poszczególnych zajęciach oraz o braku
przeciwskazań co do uczęszczania do Klubu, osoba zainteresowana usługami Klubu,
Nowy Klient oraz Klient powinien skonsultować się z lekarzem oraz wykonać
odpowiednie badania lekarskie.
15. W razie pogorszenia samopoczucia lub doznania urazu w trakcie ćwiczeń
Klient powinien zaprzestać wykonywania ćwiczeń i niezwłocznie zgłosić ten fakt
instruktorowi, trenerowi lub pozostałemu personelowi Klubu. W przypadku
Klientów, którzy nie ukończyli 18 roku życia lub są ubezwłasnowolnieniu częściowo,
Klub może o zaistniałej sytuacji poinformować jego Opiekuna Prawnego.
16. Zajęcia zorganizowane odbywają się według ustalanego harmonogramu
udostępnianego w Klubie lub na Stronie internetowej. Do udziału w zajęciach
zorganizowanych wymagane jest każdorazowe zapisanie się na dane zajęcia. Ze
względu na ograniczoną liczbę miejsc na zajęciach zorganizowanych Klub
zastrzega, że o możliwości uczestnictwa na danych zajęciach decydowała będzie
kolejność zapisów.
17. Klient zgłasza zamiar uczestnictwa w zajęciach zorganizowanych poprzez
zapisanie się na nie za pośrednictwem Panelu Klienta lub Aplikacji mobilnej
najwcześniej na 7 dni przed terminem danych zajęć. Zajęcia zorganizowane mogą
odbywać się również w formie zajęć outdoorowych i wówczas odpowiednio stosuje
się postanowienia niniejszego Regulaminu.
18. Klient ma obowiązek poinformować Klub o rezygnacji z udziału w zajęciach
zorganizowanych z co najmniej dwugodzinnym wyprzedzeniem (tj. na co najmniej
120 minut przed rozpoczęciem zajęć). Jeżeli Klient nie zgłosi swojej
nieobecności na zajęciach z odpowiednim wyprzedzeniem dwukrotnie w okresie 30dni,
Klub ma prawo do nałożenia blokady na możliwość korzystania zajęć
zorganizowanych przez okres 14 dni.
19. Klub zastrzega sobie prawo do odwołania zajęć zorganizowanych, jeżeli
liczba Klientów zapisanych nie będzie przekraczać minimalnej liczby osób
określonej dla danych zajęć zorganizowanych, a także w przypadku prowadzenia
prac technicznych/konserwacyjnych uniemożliwiających lub utrudniających prowadzenie
tych zajęć lub z powodu innych ważnych przyczyn.
20. Na zajęcia zorganizowane Klient jest zobowiązany przychodzić do Klubu z
wyprzedzeniem w celu odpowiedniego przygotowania się do zajęć.
21. Klub zastrzega sobie prawo do zmiany harmonogramu zajęć zorganizowanych,
usunięcia zajęć zorganizowanych oraz do zmiany osoby prowadzącej zajęcia, o
czym informacja zostaje umieszczona niezwłocznie na Stronie internetowej oraz w
Klubie. Zmiany te nie stanowią zmiany Regulaminu ani zakresu świadczonych przez
Fit Fun Club.
22. Wykonywanie ćwiczeń jest możliwe tylko w odpowiednim stroju sportowym w tym
w zamiennym obuwiu sportowym typu zamkniętego. Klient powinien posiadać swój
ręcznik.
23. W pomieszczeniach placówek Klubu obowiązuje bezwzględny zakaz palenia
tytoniu lub e-papierosów, posiadania lub spożywania alkoholu, posiadania lub
zażywania środków dopingujących, środków odurzających, narkotyków lub podobnych
substancji, przychodzenia w stanie nietrzeźwości, w stanie odurzenia lub pod
wpływem narkotyków, przynoszenia niebezpiecznych narzędzi lub przedmiotów.
24. Ze względu na dbałość o bezpieczeństwo wszystkich osób korzystających z
usług Klubu oraz świadczących w Klubie swoje usługi osoby naruszające zasady
porządku lub postanowienia niniejszego regulaminu, określające zasady
korzystania z usług Klubu, w tym osoby, które znajdują się na terenie placówki
Klubu w ubiorze lub obuwiu nieodpowiednim (w tym w obuwiu niezmienionym lub z
brudnymi podeszwami), osoby w stanie nietrzeźwości, w stanie odurzenia lub pod
wpływem narkotyków, osoby zachowujące się agresywnie, osoby posiadające lub
posługujące się narzędziami niebezpiecznymi lub wnoszące na teren Klubu rzeczy
wielkogabarytowe lub pojazdy (w szczególności rowery, hulajnogi) będą proszone
o opuszczenie Klubu. Właściciel może zakazać osobom, o których mowa w
niniejszym ustępie wstępu do Klubu i korzystania z usług Klubu.
25. Zabrania się rejestrowania obrazu i dźwięku na terenie placówek Klubu bez
uprzedniej zgody Klubu lub Kierownika/managera Placówki Klubu.
26. Zabrania się wprowadzania zwierząt na teren placówek Klubu.
27. Klienci zobowiązani są zachować spokój i porządek w placówkach Klubu oraz
umożliwić innym Klientom swobodne korzystanie z usług Klubu.
28. Na terenie Klubu obowiązuje zakaz reklamy, sprzedaży towarów i usług
podmiotów zewnętrznych bez uprzedniej zgody Właściciela.
29. Klient zobowiązany jest do pozostawienia swoich rzeczy w przeznaczonym do
tego celu pomieszczeniu szatni, w szafce, zamykanej na kłódkę. Wstęp na salę
ćwiczeń (m.in. siłownię, strefę cardio, salę zajęć zorganizowanych, saunę) z
plecakami, torbami, torebkami, workoplecakami lub innym bagażem chociażby podręcznym
jest zabroniony.
30. Niedozwolone jest przechowywanie w szatni kosztowności, papierów
wartościowych, dokumentów, cennych przedmiotów lub przedmiotów mających wartość
naukową lub artystyczną. Właściciel nie przyjmuje na przechowanie rzeczy, o
których mowa w zdaniu poprzednim.
31. Szatnia Klubu jest wyposażona w szafki zamykane na kłódki. Klient przynosi
własną kłódkę.
32. Klient powinien pozostawić swoje rzeczy w przeznaczonym do tego celu
pomieszczeniu szatni, w szafce, zamykanej na kłódkę należącą do Klienta.
33. Klient zobowiązany jest do zachowania należytej staranności w zakresie
zamykania szafki po umieszczeniu tam swoich rzeczy. W przypadku nieprawidłowego
działania szafki Klient powinien niezwłocznie poinformować o tym personel
Klubu, w przeciwnym razie Klub nie będzie odpowiadał za pozostawione w szafce
rzeczy.
34. Klient zobowiązany jest po zakończeniu korzystania z usług Klubu w danym
dniu opróżnić szafkę ze swoich rzeczy i zabrać swoją kłódkę. Klub nie ponosi
odpowiedzialności za rzeczy pozostawione przez Klienta w szatni lub na terenie
Klubu poza zamkniętą na kłódkę Klienta szafką oraz za zniszczoną kłódkę.
35. Klient zobowiązany jest po zakończeniu korzystania z usług Klubu w danym
dniu zabrać swoją kłódkę i opróżnić szafkę ze swoich rzeczy. W przypadku braku
możliwości odnalezienia na terenie Klubu Klienta, który pozostawił swoje rzeczy
w szafce kłódka zostanie przecięta w porze nocnej, a Klientowi nie będzie przysługiwało
roszczenie o zwrot kosztów kłódki. W przypadku o którym mowa w zdaniu
poprzednim zawartość szafki przez 7 dni będzie znajdowała się w Placówce Klubu.
36. Wyjście z Klubu odbywa się z wykorzystaniem urządzeń służących do
opuszczania Klubu.
37. W razie braku Personelu Klubu w przypadku awarii urządzeń służących do
opuszczenia Klubu Klient może skorzystać z numeru alarmowego znajdującego się
przy wyjściu z klubu.
38. Osoby świadczące usługi z zakresu treningu personalnego nie mogą ich
wykonywać w Klubie, o ile nie posiadają odrębnej umowy zawartej z Właścicielem.
Przeprowadzanie treningu personalnego bez zawarcia umowy, o której mowa w
zdaniu poprzednim jest niedopuszczalne i stanowi rażące naruszenie Regulaminu.
Osoba prowadząca trening personalny bez zawarcia umowy z Właścicielem będzie poproszona
o opuszczenie Klubu. Ponadto Właściciel jest uprawniony do obciążenia osoby
prowadzącej trening personalny bez zawarcia stosownej umowy – karą w wysokości
500,00 zł za każdy przypadek naruszenia.
39. Zdjęcia lub nagrania wykonane na terenie Klubu w godzinach jego otwarcia
lub podczas imprez zewnętrznych organizowanych przez Klub przedstawiające
wizerunek Klienta mogą zostać wykorzystane przez Klub wyłącznie w oparciu oraz
w zakresie zgody udzielonej uprzednio przez Klienta.
40. Wykorzystywanie przez osoby trzecie materiałów reklamowych oraz zdjęć
obiektu jest zabronione. Bez zgody Właściciela Klubu nie można prowadzić
jakiejkolwiek działalności marketingowo–reklamowej w Klubie.
41. Klient zobowiązany jest na zasadach ogólnych do naprawienia szkody
wyrządzonej w mieniu Klubu lub mieniu innego Klienta oraz za szkody na osobie
wyrządzone swoim zawinionym działaniem lub zaniechaniem.
§ 4. REKLAMACJE
1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji na funkcjonowanie
aplikacji oraz realizację usług. Dla usprawnienia procesu, zgłoszenie
reklamacyjne powinno zawierać co najmniej dane umożliwiające identyfikację
Klienta (imię, nazwisko, numer telefoniczny) ze wskazaniem uzasadnionych
zastrzeżeń i uwag do aplikacji. Reklamację należy wysyłać na adres e-mail: biuro@fitfunclub.pl lub sekretariat@cwb.pl. Jeżeli reklamacja
wymaga uzupełnienia, usługodawca zwróci się do zgłaszającego reklamację z
prośbą o doprecyzowanie.
2. Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie do 30 dni od dnia jej
otrzymania. Klient otrzyma odpowiedź (decyzję o uznaniu lub nieuznaniu
reklamacji) na adres, z którego została wysłana reklamacja albo na adres, który
podał on w zgłoszeniu reklamacyjnym.
§ 5. Postanowienia końcowe
1. Niniejszy Regulamin może ulec zmianie z ważnych powodów,
do których należą:
a) wprowadzenie nowych przepisów powszechnie obowiązującego prawa lub
wprowadzenie zmian w tych przepisach, wpływające na zasady oferowania i
realizacji usług, do których mają zastosowanie postanowienia Regulaminu;
b) wydanie orzeczeń sądowych, decyzji organów administracji, decyzji,
wytycznych, nakazów, zaleceń, interpretacji bądź rekomendacji uprawnionych
organów, w tym Urzędu Ochrony Konkurencji Konsumentów, jak również ich zmiany;
c) poszerzenie oferty Właściciela Klubu, wprowadzenie nowego rodzaju usługi,
zmiany w zakresie funkcjonowania Klubów lub oferowanych przez Klub usług, w tym
wycofanie z oferty usług, do których mają zastosowanie postanowienia
Regulaminu;
d) zmiany systemów informatycznych, rozwiązań technicznych lub technologicznych
wykorzystywanych przez Klub, do których mają zastosowanie postanowienia
Regulaminu;
e) zmiany danych Właściciela
f) zmiany dotychczasowych zasad lub warunków świadczenia usług wprowadzone w
celu poprawy jakości lub bezpieczeństwa świadczonych usług;
g) zmiany o charakterze redakcyjnym i porządkowym.
2. Klub ma prawo do zmiany: cennika usług, zakresu świadczonych usług, np.
poprzez wycofanie z oferty danego rodzaju zajęć, osoby trenera prowadzącego
zajęcia oraz godzin prowadzenia poszczególnych zajęć. Zmiany te nie stanowią
zmiany Regulaminu.
3. Wszelkie uwagi oraz reklamacje co do pracy Klubu oraz jego obsługi,
reklamacje co do jakości świadczonych usług oraz inne skargi lub wnioski i
reklamacje mogą być zgłaszane przez Klientów drogą elektroniczną na adres
mailowy sekretariat@cwb.pl lub w formie
pisemnej poprzez pozostawienie pisma u Managera Klubu w placówce Klubu bądź
poprzez przesłanie listem na adres: ul. Wspólna 6, 62-400 Słupca, skarga lub
wniosek powinny zawierać imię i nazwisko Klienta, opis sprawy oraz adres korespondencyjny
lub adres mailowy, na jaki Klub powinien odpowiedzieć, pod rygorem braku
możliwości udzielenia odpowiedzi na złożoną reklamację, skargę lub wniosek.
Odpowiedź na reklamacje, skargi i wnioski zostanie udzielona w formie pisemnej
na wskazany w reklamacji, skardze lub wniosku adres do korespondencji lub drogą
elektroniczną na wskazany adres mailowy. O odmowie uwzględnienia reklamacji,
skargi lub wniosku i jej powodach Klub poinformuje Klienta wysyłając wiadomość
na wskazany przez Klienta adres e-mail lub na adres do doręczeń wskazany w toku
składania reklamacji, skargi lub wniosku.
4. Klient może szybko i efektywnie kontaktować się z Właścicielem za
pośrednictwem poczty elektronicznej: biuro@futfunclub.pl,
telefonicznie pod numerem: 695 474 376